Προσεγγίζοντας τα παραμύθια μέσα από τέχνες και επιστήμες
Η Λέσχη Αφήγησης Θεσσαλονίκης είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει στη 21η
Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης, παρουσιάζοντας σημαντικές ομιλίες και αναδεικνύοντας τη διαχρονική αξία των παραμυθιών.μέσα από τις επιστήμες και τις τέχνες
Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης, παρουσιάζοντας σημαντικές ομιλίες και αναδεικνύοντας τη διαχρονική αξία των παραμυθιών.μέσα από τις επιστήμες και τις τέχνες
Η Βαΐτσα Χανή Μωυσίδου μεταφράστρια - εκπαιδευτικός καθηγήτρια της Ελληνικής και Βουλγαρικής γλώσσας ή οποία μας μετέφερε τα βουλγάρικα παραμύθια στην Ελλάδα αναφέρθηκε στις ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στο βουλγαρικό και το ελληνικό παραμύθι.
Ο Dimitris Prousalis προφορικός αφηγητής, Υπ δρ ΕΚΠΑ, μέλος ΔΣ του Σωματείου Επαγγελματιών Αφήγησης - Ιστόρησης, ΣΕΠΑΦΙ ανέλυσε πώς τα παραμύθια μπορούν να γεφυρώσουν το χάσμα με τους νέους και να συμβάλλουν στην πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.
Η Pénélope Minimale ΜΑ ΜSc, Κλασική Φιλόλογος - Εξειδικευμένη Σύμβουλος Πρόληψης & Υγείας (Uni Bielefeld) - Writing Therapist (DPT Köln) - Εκπαιδευόμενη Ψυχολόγος Appl. BSc (IU) & Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια (EFTA) επισήμανε ότι η ηλικιακή ομάδα των 65+ είναι από τις πιο δημιουργικές, καθώς απομακρύνεται από πολλές ευθύνες και διαθέτει ουσιαστικό χρόνο για προσωπική ανάπτυξη.
Η Makrina Michailidou MSc Ψυχολόγος μάς εξήγησε πως είναι απόλυτα φυσιολογικό τα παιδιά να φοβούνται τον λύκο, αφού το τέλος των παραμυθιών προσφέρει πάντα μια αίσθηση λύτρωσης.
Η Evi Hatzimitakou performer και Κουκλοπαίχτρια / Νηπιαγωγός και Θεατροπαιδαγωγός Η περίπτωση του λαϊκού παραμυθιού ΄Η Μαρούλα’ που μεταφέρθηκε σε κουκλοθεατρική σκηνή και η σχέση της ΄Κούκλας της τάξης΄ με το παραμύθι στην Προσχολική Αγωγή, παρουσίασε την «κούκλα της τάξης» και ανέλυσε το πρακτικό κομμάτι της εφαρμογής της μέσα στη σχολική αίθουσα, δείχνοντάς μας πώς ένα παραμύθι μπορεί να ζωντανέψει μέσω της τέχνης του κουκλοθέατρου.




Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου